- akce již proběhla.
KOMUNIKACE PŘIJÍMACÍHO TECHNIKA SE ZÁKAZNÍKEM – kurz společnosti Alfa Training
16. října 2024 v 09:00 - 17:00
(Komunikační dovednosti přijímacího technika)
Určeno: přijímací technici a další pracovníci servisu, kteří jednají se zákazníky
Délka kurzu: 1 den (9:00 – 17:00)
Cena kurzu: 3 500 Kč bez DPH / účastník
Cíle kurzu:
Poznat základní zásady pracovní komunikace, na kterých jsou postaveny dobré vztahy se zákazníkem. Zlepšit úroveň komunikace přijímacího technika se zákazníkem. Naučit se a procvičit základní komunikační dovednosti, které potřebuje přijímací technik. Propojit odborné znalosti a dovednosti s komunikačními dovednostmi.
Obsah kurzu:
- Role přijímacího technika
Současné požadavky na přijímacího technika
Co znamenají sociální kompetence
- Co tvoří kvalitu péče o zákazníka v autoservisu
- Zásady komunikace se zákazníkem (základy mezilidských vztahů)
Respektování osobnosti, názorů, zkušeností a pocitů zákazníka
Budování důvěry jako základní kámen vztahu se zákazníkem
Jak poskytovat přidanou lidskou hodnotu v servisu
- Základní komunikační dovednosti potřebné při příjmu zákazníka, při prohlídce vozidla a při předávání vozidla
Aktivní a soustředěné naslouchání jako dovednost
Získání správných informací dotazováním při telefonickém kontaktu a při příjmu zákazníka
Využití dovednosti empatie
Pozorování v praxi přijímacího technika
Jak předávat informace, aby je zákazník pochopil a zapamatoval si je při příjmu, při prohlídce vozidla, při vysvětlování a obhájení provedených prací, při vysvětlování faktury
- Pokročilé komunikační dovednosti
Umění říkat NE
Zvládání námitek a připomínek
Zvládání konfliktních situací
- Psychologie jednání se zákazníkem
Styly chování zákazníka a přijímacího technika
Neverbální komunikace (řeč těla)
Vzhledem k omezenému počtu míst nebude účast bez potvrzené přihlášky akceptována.
Přihlášky do 8.10.2024 na tel.: 739 530 768 p. Vojtko nebo adrian.vojtko@sag.cz