• Potřebujete poradit?

Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy a doufáme, že vám pomohou.
Pokud zde hledanou odpověď nenajdete, rádi vám pomůžeme na níže uvedeném telefonním čísle:

  • 379 302 922

Jak se přihlásím?

Od 3.1. 2022 se můžete přihlásit do nového katalogu pod stejnými přihlašovacími údaji, jaké používali dosud v APMShopu nebo STAkisu (uživatelské jméno, heslo).

1 Prihlaseni


Pokud jste svoje heslo nevíte nebo vám přihlášení nefunguje – klikněte na odkaz > Zapomenuté heslo

Znáte-li svoje uživatelské jméno nebo e-mailovou adresu (uvedenou při dřívější registraci), po zadání jednoho z těchto údajů a kliknutím na tlačítko „Pokračovat“ -> bude vygenerováno a posláno nové heslo do vaší e-mailové schránky.

1 Zapomenute heslo


Nebo zavolejte na tel.: 379 302 922 a my vám přihlašovací údaje sdělíme.

Upozornění: z bezpečnostních důvodů je možné být současně přihlášen pouze jedním zákaznickým číslem.

Jak vytvořím objednávku?

1. Vyhledané zboží přidáte do nákupního košíku kliknutím na ikonu košíku.

4 Pridat do kose


2. Klikněte na text NÁKUPNÍ KOŠÍK

4 Nakupni kosik


3. Vidíte obrazovku s přehledem položek v košíku, dodacími podmínkami, apod. Pokud chcete zboží v košíku objednat klikněte na text „Objednávka“ – v horní nebo dolní části stránky.

4 Nakupni kosik 2


4. Vidíte obrazovku se souhrnem objednávky. Objednávku dokončíte/odešlete opět kliknutím na text „Objednávka“.

4 Nakupni kosik 3

Jak naimportuji položky do košíku?

Klikněte na text „Importujte nákupní seznam

5 Import


Klikněte na tlačítko „Vyberte soubor“. Potom nastavte cestu k souboru, který chcete importovat a na závěr stiskněte tlačítko „Import

5 Import2


Platné typy souborů jsou csv, txt, xls, xlsx.

Soubor k importu musí obsahovat 2 sloupce, v prvním je zadán název nebo číslo položky, ve druhém počet kusů.


V ideálním případě by měl soubor obsahovat 10-ti místné SAG číslo položky a počet kusů.

5 Import3

V tomto případě jsou položky rovnou importovány do košíku.

5 Import3A

Pokud číslo položky není nalezeno nebo jsou v importovaném souboru jiná než 10-ti místná SAG čísla položek…

V tomto případě CONNECT vyhledá a zobrazí odpovídající položky, které následně můžete přidat do nákupního koše.

Kde najdu své doklady?

V CONNECTu si můžete zobrazit historii Vašich objednávek a historii faktur.


Klikněte v horní části katalogu do prostoru s názvem Vašeho účtu a z menu vyberte „Mé objednávky“ nebo „Archiv faktur

7 Doklady1


Vaše doklady můžete jednoduše vyhledat zadáním rozmezí datumů vytvoření objednávek/faktur, případně nastavením dalších vyhledávacích kritérií. Po nastavení vyhledávacích kritérií stiskněte tlačítko „Vyhledat

7 Doklady2

Jak vyhledám zboží?

Proces je obdobný jako v dosavadních shopech a můžete využít dva základní způsoby hledání.


FULLTEXTOVÉ VYHLEDÁVÁNÍ A VYHLEDÁVÁNÍ PODLE ČÍSLA/POPISU DÍLU:

3 Vyhledavani podle cisla


VYHLEDÁVÁNÍ PODLE VOZU:

3 Vyhledavani podle vozu

Vůz můžete vyhledat podle parametrů (Značka / Rok výroby / Model / Palivo/Typ / …) nebo podle jeho VIN čísla. V katalogu jsou implementovány 2 moduly VIN hledání:

  • Standard = bezplatný VIN vyhledávač (100% stejné řešení jako v původním shopu)
  • Premium = rozšířený VIN vyhledávač – lze objednat kliknutím na „Objednejte VIN balíček“

Kde najdu akční nabídky?

Přehled aktuálně probíhajících akcí + mnoho dalších užitečných informací najdete v horním menu pod záložkou „SAG Info

8 AKCE

Základní navigace

Podobně jako v původních shopech je základní navigace v horní části katalogu – tlačítka pro různé moduly. Poslední ikonu vpravo (Webcat) uvidí od ledna v katalogu pouze 3.000 vybraných uživatelů – jedná se o dočasnou integraci současného katalogu APMShop/DVSE katalogu.

2 Zakladni navigace

Správa uživatelů

V CONNECTu nelze být přihlášen pod jedním uživatelským účtem na více počítačích/zařízeních ve stejný čas. Pokud chcete mít spuštěný CONNECT na více počítačích/zařízeních zároveň, je nutné pro každého pracovníka vytvořit vlastní účet.


Klikněte v horní části katalogu do prostoru s názvem Vašeho účtu a z menu vyberte „Správa uživatelů

6 Sprava uzivatelu 1


b) Zobrazí se seznam Vašich aktuálních uživatelů, které zde můžete spravovat. Pokud chcete vytvořit nového uživatele, klikněte na tlačítko „Vytvořit uživatele

6 Sprava uzivatelu 2


Zobrazí se okno, kde můžete vyplnit údaje o novém uživateli a následně kliknutím na tlačítko „Uložit“ uživatele vytvoříte.

6 Sprava uzivatelu 3


d) Další podrobná uživatelská nastavení a chování katalogu si můžete nastavit na záložkách „Profil“ a „Nastavení

6 Sprava uzivatelu 4

Pokud od nás budete potřebovat pomoci na dálku, stáhněte si nejprve program
TeamViewer QuickSupport, který pro dálkové připojení potřebujeme: