Potřebujete poradit?
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy a doufáme, že vám pomohou.
Pokud zde hledanou odpověď nenajdete, rádi vám pomůžeme na níže uvedeném telefonním čísle:
-
379 302 922
Od 3.1. 2022 se můžete přihlásit do nového katalogu pod stejnými přihlašovacími údaji, jaké používali dosud v APMShopu nebo STAkisu (uživatelské jméno, heslo).
Pokud jste svoje heslo nevíte nebo vám přihlášení nefunguje – klikněte na odkaz > Zapomenuté heslo
Znáte-li svoje uživatelské jméno nebo e-mailovou adresu (uvedenou při dřívější registraci), po zadání jednoho z těchto údajů a kliknutím na tlačítko „Pokračovat“ -> bude vygenerováno a posláno nové heslo do vaší e-mailové schránky.
Nebo zavolejte na tel.: 379 302 922 a my vám přihlašovací údaje sdělíme.
Upozornění: z bezpečnostních důvodů je možné být současně přihlášen pouze jedním zákaznickým číslem.
1. Vyhledané zboží přidáte do nákupního košíku kliknutím na ikonu košíku.
2. Klikněte na text NÁKUPNÍ KOŠÍK
3. Vidíte obrazovku s přehledem položek v košíku, dodacími podmínkami, apod. Pokud chcete zboží v košíku objednat klikněte na text „Objednávka“ – v horní nebo dolní části stránky.
4. Vidíte obrazovku se souhrnem objednávky. Objednávku dokončíte/odešlete opět kliknutím na text „Objednávka“.
Klikněte na text „Importujte nákupní seznam“
Klikněte na tlačítko „Vyberte soubor“. Potom nastavte cestu k souboru, který chcete importovat a na závěr stiskněte tlačítko „Import“
Platné typy souborů jsou csv, txt, xls, xlsx.
Soubor k importu musí obsahovat 2 sloupce, v prvním je zadán název nebo číslo položky, ve druhém počet kusů.
V ideálním případě by měl soubor obsahovat 10-ti místné SAG číslo položky a počet kusů.
V tomto případě jsou položky rovnou importovány do košíku.
Pokud číslo položky není nalezeno nebo jsou v importovaném souboru jiná než 10-ti místná SAG čísla položek…
V tomto případě CONNECT vyhledá a zobrazí odpovídající položky, které následně můžete přidat do nákupního koše.
V CONNECTu si můžete zobrazit historii Vašich objednávek a historii faktur.
Klikněte v horní části katalogu do prostoru s názvem Vašeho účtu a z menu vyberte „Mé objednávky“ nebo „Archiv faktur“
Vaše doklady můžete jednoduše vyhledat zadáním rozmezí datumů vytvoření objednávek/faktur, případně nastavením dalších vyhledávacích kritérií. Po nastavení vyhledávacích kritérií stiskněte tlačítko „Vyhledat“
Proces je obdobný jako v dosavadních shopech a můžete využít dva základní způsoby hledání.
FULLTEXTOVÉ VYHLEDÁVÁNÍ A VYHLEDÁVÁNÍ PODLE ČÍSLA/POPISU DÍLU:
VYHLEDÁVÁNÍ PODLE VOZU:
Vůz můžete vyhledat podle parametrů (Značka / Rok výroby / Model / Palivo/Typ / …) nebo podle jeho VIN čísla. V katalogu jsou implementovány 2 moduly VIN hledání:
- Standard = bezplatný VIN vyhledávač (100% stejné řešení jako v původním shopu)
- Premium = rozšířený VIN vyhledávač – lze objednat kliknutím na „Objednejte VIN balíček“
V CONNECTu nelze být přihlášen pod jedním uživatelským účtem na více počítačích/zařízeních ve stejný čas. Pokud chcete mít spuštěný CONNECT na více počítačích/zařízeních zároveň, je nutné pro každého pracovníka vytvořit vlastní účet.
Klikněte v horní části katalogu do prostoru s názvem Vašeho účtu a z menu vyberte „Správa uživatelů“
b) Zobrazí se seznam Vašich aktuálních uživatelů, které zde můžete spravovat. Pokud chcete vytvořit nového uživatele, klikněte na tlačítko „Vytvořit uživatele“
Zobrazí se okno, kde můžete vyplnit údaje o novém uživateli a následně kliknutím na tlačítko „Uložit“ uživatele vytvoříte.
d) Další podrobná uživatelská nastavení a chování katalogu si můžete nastavit na záložkách „Profil“ a „Nastavení“



















